اخبار میاندوآب » مهمترین اخبار » سارق اماکن خصوصی  در میاندوآب در میاندوآب دستگیر شد

سارق اماکن خصوصی  در میاندوآب در میاندوآب دستگیر شد

در تاریخ : 03 آبان 1402
توسط : miandoab
نظرات : 0
بازدیدها : 241


 فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک نفر سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۶ فقره سرقت  در این شهرستان دستگیر شد‌.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری ماموران گشت و تجسس پاسگاه انتظامی شبیلو این فرد سابقه دار شناسایی و به مقر پلیس دلالت داده شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم مخفیگاه سارق مورد بازرسی قرارگرفته و مقادیری از اموال سرقتی از خانه باغ‌ها و ساختمان های نیمه‌تمام کشف شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم، به ۶ شش فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف شده و تحقیقات در جهت شناسایی سایر همدستان سارق و مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب بیان کرد: ارزش اموال مسروقه ۵ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ رستم‌پور از مالباختگان تقاضا نمود نسبت به شناسایی اموال خود به پاسگاه انتظامی شبیلو واقع در اول خیابان سرباز مراجعه نمایند.

وی همچنین از شهروندان خواست برلی جلوگیری از سرقت از قفل های کتابی به درب  کارگاههای فاقد نگهبان استفاده کنند و نسبت به بازماندن درب ورودی یا پارکینگ ساختمان خود حساسیت داشته باشند و به ویژه کرکره های برقی پارکینگ کنترل از راه دور حتما" صبر کنند تا بصورت کامل بسته شود.

وی متذکر شد: جواهرات و اشیای با ارزش خود را به صورت یکجا نگهداری نکنند.


خبرنگار؛ رامین اثماران
سردبیر؛ منوچهر آقایی

تگهای مطلب :
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما :
کد امنیتی :*
عکس خوانده نمی‌شود